En dynamisk og fleksibel identitet til SOSU Østjylland

SOSU Østjyllands nye visuelle identitet afspejler en skole med høje ambitioner og en uddannelse med mange forskellige muligheder – både mht. sammensætningen af uddannelsen, men også mulighederne for videreuddannelse. Den primære målgruppe er de unge, men samtidig skal identiteten og skolens kommunikation også tiltale de elever, der har andre uddannelser bag sig, og som videreuddanner sig på social- og sundhedsskolen.

Kunde

SOSU Østjylland

Opgave

Design af ny visuel identitet til den fusionerede uddannelsesinstitution SOSU Østjylland

Kompetencer

Visuel identitet

SOSU Østjylland - udannelsesinstitution - Visuel identitet - Kaffekop
SOSU Østjylland - Dynamisk logo og identitet
SOSU Østjylland - Dynamisk logo og identitet
SOSU Østjylland - logo og visuel identitet
SOSU Østjylland - Visuel identitet - Logo skilt
SOSU Østjylland - visuel identitet
SOSU Østjylland branding typografi
SOSU Østjylland visuel identitet
SOSU Østjylland - typografi
SOSU Østjylland - typografi
SOSU Østjylland visuel identitet
SOSU Østjylland - Visuel identitet - Kaffekop
SOSU Østjylland - Visuel identitet - Kaffekop
SOSU Østjylland - Visuel identitet - Mulepose

Er du interesseret i en mere uddybende beskrivelse af casen?

Kontakt os på 87310103 eller mark@cameleon.dk

Mark Lyngaa Wegeberg

Mark L. Wegeberg,
Adm. direktør & kontaktchef