Redesign af logo til All in One

Sund mad og sundhed generelt er kommet i fokus, og vi er som forbrugere blevet meget bevidste om, hvad vi indtager. Det gælder især vores snacks, der skal være til at tage med på farten, kunne stille den lille sult og som også helst skal være sunde og naturlige.

Derfor var det vigtigt for Bisca, at deres All in One-logo kunne symbolisere netop dét – det sunde og det naturlige.

Logodesign der appellerer til den grønne livstil

I opdateringen af All in One-logoet lagde vi vægt på, at give det et mere personligt udtryk og har derfor tilføjet mere særkende i logotypen med det integrerede 1-tal i ’one’, hvilket giver det en dobbeltbetydning. Vi har også arbejdet med ”bladet” over i’et, som er forstørret og gjort mere levende. På den måde er der mere fokus på det sunde og den grønne livsstil. Dette forstærkes yderligere ved at tilføje en mørkegrøn top på alle All in one-produkter. Mere opmærksomhed og sammenhæng på hylden – som ’den sunde snack’.

Kunde

Bisca A/S

Opgave

Logo-redesign til All in One

Kompetencer

Logodesign

visuel identitet Bisca All i On logo
visuel identitet Bisca All i On designelement blad

Step 1

Bladet er gjort større og har fået tilført mere liv og bevægelse, hvilket underbygger associationer til sundhed, naturlighed og et aktivt liv.

visuel identitet Bisca All i On designelement n

Step 2

Logotypen i n’et ved ‘one’ har fået et skjult et-tal, som giver en dobbeltbetydning og noget særkende til logoet.

visuel identitet Bisca All i On designelement r

Step 3

Logoet har fået et ® efter ‘in’, hvilket tydeliggør All in One, som et unikt brand.

visuel identitet Bisca All i On stemning
visuel identitet Bisca All i On før-efter

Er du interesseret i en mere uddybende beskrivelse af All in One-casen? Eller hvad vi kan gøre for din visuelle identitet?

Kontakt os på 87310103 eller mark@cameleon.dk

Mark Lyngaa Wegeberg

Mark L. Wegeberg,
Adm. direktør & kontaktchef